کلیه بیمار بیماری با 50٪ عملکرد کلیه شانس بقا چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار بیماری با 50٪ عملکرد کلیه شانس بقا چیست
اگر کلیه عملکرد 50٪ و سپس آنچه را که شانس زنده ماندن است؟ در واقع، شانس زنده ماندن با بسیاری از عوامل مرتبط، بنابراین ما نمی توانیم بگوییم چیزی است که شانس زنده ماندن فقط در عملکرد کلیه بستگی دارد. فاکتورهای سن، وضعیت جسمانی بیمار، درمان، همه آنها باید در آن در نظر گرفته، در میان آنها درمان نقش نقطه کلیدی است.
چرا درمان ایفا می کند نکته کلیدی در افزایش شانس زنده ماندن؟
همانطور که همه ما عوامل مانند سن و وضعیت جسمی بیمار می دانید، آنها توسط انسان ما تصمیم نیست، بنابراین غیر ممکن است آنها را تغییر دهید. اما به عنوان برای درمان، بیمار themself می توانید تصمیم به را انتخاب کنید که کدام یک. بنابراین اگر شما می توانید یک درمان مناسب در زمان مناسب را انتخاب کنید، شما ممکن است شانس بقا را افزایش دهد.
چه درمان می تواند کمک به بیمار با 50٪ عملکرد کلیه شانس بقا را افزایش دهد؟
بیمار بیماری های کلیوی با 50٪ عملکرد کلیه آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه و کلیه های خود را تا حد متوسط ​​آسیب دیده شده است. بنابراین اگر آنها می خواهند برای افزایش شانس زنده ماندن آنها باید سعی کنید برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.
نوآوری طب سنتی گیاه چینی به نام پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوب در اثبات عملکرد کلیه است. این چهار توابع اصلی که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. توسط کسانی که چهار توابع آن می تواند کلیه آسیب تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
با کمک این درمان، افراد با 50٪ عملکرد کلیه می تواند نیمی از شانس معکوس بیماری خود، در نتیجه به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: